Hi! Welcome Back and Stay Tune! Ibu Bersama Kekasih Aniaya 3 Beradik - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Ibu Bersama Kekasih Aniaya 3 Beradik



Seorang wanita yang hamil tiga bulan dan kekasihnya mengaku bersalah di Mahkamah Sesyen di sini semalam atas tiga pertuduhan mendera tiga beradik yang berusia antara 10 bulan hingga 5 tahun pada November hingga Disember tahun lalu.

Kedua-dua tertuduh iaitu Nor Suhada Firhana Mohd. Noh, 22, dan Muhammad Zulfikar Rizal Affendy, 26, membuat pengakuan itu selepas ketiga-tiga pertuduhan dibacakan terhadap mereka di hadapan Hakim Azrul Darus.

Mahkamah menetapkan 5 Februari ini untuk jatuh hukum ke atas pasangan itu sementara menunggu laporan perubatan ketiga-tiga mangsa dera. Ketiga-tiga beradik yang menjadi mangsa dera merupakan anak kepada Nor Suhada.

Mengikut pertuduhan pertama hingga ketiga, pasangan itu didakwa dengan niat bersama menganiaya, mengabaikan dua kanak-kanak berusia tiga dan lima tahun manakala seorang bayi perempuan berusia 10 bulan. Pasangan itu didakwa me­lakukan kesalahan itu di sebuah premis di Jalan Pandan 3/10, Pandan Jaya di sini antara 16 November hingga 21 Disember 2017.

✍ Sumber Pautan : ☕ Samurai Biru

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : http://ift.tt/2CHpqi6

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!


No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.