Hi! Welcome Back and Stay Tune! Siti Sarah Perjelas Isu Kulit ‘Kembali’ Gelap - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Siti Sarah Perjelas Isu Kulit ‘Kembali’ Gelap

Perubahan fizikal yang agak ketara pada Siti Sarah memang tidak diragui lagi, bagaimanpun kini ramai meragui kecerahan berganda penyanyi itu apabila gambar yang dimuat naik menampakkan dirinya berkulit gelap seperti dulu.

BACA: Berat Turun 27kg, Siti Sarah Kongsi Tips Kurus Berkesan

“Assalamualaikum secara jujurnya saya tidak menyangka gambar hadiah birthday ibu Shuib menjadi perhatian. Ramai yang kutuk, kata sebenarnya Sarah hitam tapi edit gambar. Ya, saya mengaku ambil gambar di tempat bercahaya, mana ada orang ambil gambar bertentangan dengan cahaya”

Rata-rata ramai meninggalkan komen mengenai kulit Sarah yang bertentangan dengan gambar wajah yang dimuat naik di media sosial. Dalam penjelasan panjang lebar itu, Sarah turut mengaitkan suaminya yang buta warna- kami tidak pasti apa kaitannya.

“Sejujurnya saya sangat sedih bukan sebab orang kata saya , tapi mungkin ramai yang tak tahu Shuib BUTA WARNA. Dia pun tak tahu warna apa yang di post ig dia, banyak warna yang dia tak nampak. Lagipun mak Shuib tu putih melepak tu pun nampak macam sunburn”

“Secara jujurnya, saya memang tak putih macam ORANG PUTIH, tapi kalau nak dibandingkan dengan saya yang DULU memang saya lebih cerah sekarang. Sebab saya memang ambil produk, saya pakai LOTION, SABUN dan PIL untul kulit lebih cerah,” jelasnya lebar panjang di Instagram.

Sekarang tidak seperti dulu, untuk kelihatan putih sungguh mudah pelbagai produk di pasaran. Mungkin pencahayaan gambar yang diambil mereka tidak bagus, maklumlah di parking kereta. (rtky/w)


Video panas artis Malaysia




✍ Sumber Pautan : ☕ Oh! Semput

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : http://ift.tt/2m12aBv

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!


No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.