Hi! Welcome Back and Stay Tune! Sultan Johor zahir dukacita tidak dapat bersalaman sempena Thaipusam - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Sultan Johor zahir dukacita tidak dapat bersalaman sempena Thaipusam

PETALING JAYA: Sultan Johor, Sultan Ibrahim Sultan Iskandar menzahirkan perasaan dukacita apabila tidak dapat berjabat tangan dengan orang ramai khususnya masyarakat India pada perayaan Thaipusam yang bakal disambut pada Rabu ini.

Baginda yang gemar memasak telah mengalami kecederaan di tangan kanan akibat melecur ketika menyediakan makanan di Istana pada Sabtu lalu.

Bagaimanapun, bercakap kepada, Royal Press Office (RPO) di Facebook, baginda bertitah akan tetap menghadiri perayaan Thaipusam untuk bersama rakyat negeri itu.

“Tangan saya mengalami kesan melecur yang agak teruk ketika memasak. Oleh itu, saya tidak akan dapat bersalaman dengan orang ramai dan agak kurang sopan jika kita menyambut salam dengan tangan kiri. Saya berharap orang ramai akan memahami situasi ini.

Sultan Johor zahir dukacita tidak dapat bersalaman sempena Thaipusam

Sultan Johor zahir dukacita tidak dapat bersalaman sempena Thaipusam

“Namun, saya tetap akan menghadiri perayaan Thaipusam pada Rabu ini kerana tidak mahu mengecewakan rakyat saya,” titah baginda.

Tahun lalu, Tunku Mahkota Johor, Tunku Ismail Sultan Ibrahim berangkat ke majlis sambutan Thaipusam mewakili Sultan Ibrahim Iskandar di Kuil Sri Subramaniar Paripalana Saba Masai.

Pada 2016, Sultan Ibrahim berkenan berangkat ke majlis santapan tengah hari bersama masyarakat setempat sempena sambutan Thaipusam di Kuil Sri Murugan di Renggam, Kluang.

Sumber: Mstar



Sumber Sultan Johor zahir dukacita tidak dapat bersalaman sempena Thaipusam

✍ Sumber Pautan : ☕ Macam Macam hal laaaa... Anda patut tahu!!!

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : http://ift.tt/2Fw0FSU

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!


No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.