Hi! Welcome Back and Stay Tune! Ada 4 Cara Wanita Mencabar Nafsu Lelaki Tanpa Anda Sedari - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Ada 4 Cara Wanita Mencabar Nafsu Lelaki Tanpa Anda Sedari

Zaman serba canggih yang penuh dengan kemudahan sekarang ini mungkin masih ada segelintir orang yang tidak percaya akan ada banyak perkara yang buruk boleh berlaku tanpa kita sedari sedikitpun. Kehidupan kini apa yang paling kita takuti selama ini sudah pun berlaku di mana-mana saja. Malah keadaan sekarang kita tidak boleh leka sedikitpun. Kita hendaklah sentiasa berjaga-jaga walau di manapun berada.

Banyak juga sudah kita dengar kebelakangan ini kes rogol dimana-mana. Malah berada dirumah sendiri sekarang pun sudah tidak selamat lagi. Sekarang banyak ‘Haruan makan anak’ dan datuk yang di anggap sebagai penjaga boleh melakukan perbuatan terkutuk dengan cucu sendiri. Nafsu para lelaki sekarang sudah tidak boleh dikawal lagi dan yang menjadi mangsanya adalah kanak-kanak yang belum tahu apa-apa.

Tidak adakah sedikit perasaan kasih dah ihsan kepada darah daging sendiri sehingga sanggup merosakkan masa depan mereka dengan melakukan perbuatan yang hina itu. Nafsu buas mereka malah makin menjadi-jadi sehingga tidak dapat dibendung lagi.

Ada juga dari kalangan wanita-wanita yang menutup aurat yang tidak terkecuali menjadi mangsa kerakusan nafsu buas.

Memang semua kita mengetahui yang lelaki mempunyai nafsu. Namun apa yang jadi permasalahnannya kini adalah lebih utama pada nafsu seksual. Tapi adakah anda tahu pada masa yang sama wanita juga sedang cuba untuk mencabar nafsu lelaki.

Adakah anda sudah yakin seratus peratus dengan penampilan anda yang telah menutup aurat dengan sempurna?

Pakai pakaian yang longgar dan labuh serta tidak nipis. Sering memakai stokin dan tudung labuh yanmg menutupi bahagian dada agar tidak kelihatan.

Dalam keadaan yang tidak sedar, mungkin juga kita sering melakukan benda-benda seperti berikut:

Menunduk/Tunduk

 

Takkan tunduk pun salah?

Secara logiknya memang tidak salah, tapi apa yang menyebabkan menunduk ini salah adalah apabila kita sedang ingin mencapai benda-benda yang berada di atas lantai. Sepatutnya kita melutut untuk mengambil barang yang berada di bawah malah anda lebih kerap melakukan perbuatan yang salah sambil menuduk dan mencapai barang berenaan tanpa anda sedari sebahagian punggung anda kelihatan dan secara tidak sengaja dilihat oleh lelaki hidung belang.Apa sahaja yang dilakukan oleh kaum wanita sering kali menjadi perhatian mana-mana lelaki.

Lirikan mata

Mungkin anda tidak tahu, sengan hanya disebabkan lirikan mata juga boleh menarik perhatian para lelaki. Akibat dari lirikan manja yang telah diberikan seperti mengoda dan pada masa yang sama ingin meminta suatu perhatian

Mungkin bagi segelintir wanita, lirikan mata itu hanya satu perkara biasa, tetapi anda harus ambil tahu dari sekarang kerana bagi lelaki hanya disebabkan jelingan mata ianya adalah satu godaan yang sangat seksi.

Lenggokan tubuh badan

Tanpa kita sedari cara kita berjalan juga sering kali menjadi tarikan utama bagi setiap lelaki dan mereka akan sering kali tercabar apabila melihat wanita berjalan.

Mengikut pengalaman saya sendiri, apabila seorang lelaki melihat mana-mana wanita atau gadis yang sedang berjalan itu seumpama ‘Catwalk’ dan itulah punca utama lelaki amat gemar melihat wanita berjalan lagi-lagi berserta dengan lenggang lenggok.

Senyuman

Pernahkah anda mendengar pepatah seperti ‘Dari mata turun ke hati’? Ianya bukalah satu pepatah yang biasa-biasa sahaja.

Semua bahagian tubuh wanita sentiasa nampak indah dan menarik di mata para lelaki. Apalagi jika di bahagian bibir yang seksi.

Hanya dengan memberikan satu senyuman saja ia sudah di anggap sebagai sedekah. Tapi anda mestilah tersenyum dengan cara yang betul. Di depan lelaki yang tiada hubungan yang sah itu  sudah mencukupi dengan senyuman yang nipis sahaja. Berpada-padalah jangan terlebih senyum pula,nanti lain pula jadinya.

Senyuman yang manis yang cantik itu seelok-eloknya anda simpan untuk suami dan anak-anak anda suatu hari nanti. Mungkin kebanyakkan dari wanita yang selalu merungut dengan perangai lelaki yang tidak habis-habis dikaitkan dengan nafsu semata-mata. Memang tidak dapat dinafikan lagi, sudah pasti kita tidak akan membiarkan perkara tersebut menjadi semakin berleluasa dan teruk.

Marilah kita sama-sama menjadis ebahagian dalam mengurangkan punca nafsu lelaki menjadi berkurangan dan berhenti dalam mencabar nafsu lelaki. Dengan izin Allah semoga kita semua tergolong dalam golongan yangsentiasa dilindungi oleh Allah Swt.

Jangan lepaskan peluang untuk menonton video yang telah kami sediakan khas untuk anda.

Jadikan apa yang telah dikongsikan di atas ini sebagai rujukan dan panduan untuk mengelak terjadinya perkara yang tidak kita ingini. Mencegah adalah lebih baik dari merawat. Manalah tahu serba sedikit yang telah dikongsikan ini boleh anda jadikan sebagai amalan dan permulaan untuk lebih berhati-hati di kemudian hari.

Sumber: Hidungkembang.com , Mentolpanas.com

The post Ada 4 Cara Wanita Mencabar Nafsu Lelaki Tanpa Anda Sedari appeared first on Aliff Channel.



✍ Sumber Pautan : ☕ Tahukah Anda Rakyat Malaysia?

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : http://ift.tt/2EuYLW5

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!


No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.