Hi! Welcome Back and Stay Tune! “Jangan Tertipu Dengan Wanita Lemah Lembut” - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

“Jangan Tertipu Dengan Wanita Lemah Lembut”

Terlebih dahulu, tidak pasti adakah ini pengalaman peribadi atau sekadar pendapat. Menerusi Twitter, Zizan Razak memberi nasihat kepada peminatnya mengenai wanita yang nampak sahaja lembut tetapi sebenarnya garang dan bengis apabila sudah menjadi teman wanita.

BACA: Johan Nasihat Zizan Razak Untuk Cepat Kahwin

Kenyataan nakal itu bagaimanapun membuatkan peminat geli hati dan mula mengusik pelakon dan pelawak itu mengenai hubungan ‘teman tapi mesra’ dengan Mira Filzah. Ada yang mendakwa kenyataan itu dituju khas untuk Mira yang memang terkenal dengan sikap lemah lembutnya.

Kalau betul ini pengalaman peribadi Zizan, eloklah orang kata teman wanita yang garang ini selalunya sangat penyanyang dan setia. Rata-rata peminat yang melihat ‘tweet’ Zizan itu mula ‘tag’ nama Mira di ruangan komen.

Tidak dinafikan wanita memang hampir keseluruhannya garang apa lagi apabila sudah berumah tangga dan mempunyai anak. Bertabahlah Zizan, dalam garang tu pasti ada manjanya kan! (rtky/w)


Video panas artis Malaysia




✍ Sumber Pautan : ☕ Oh! Semput

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : http://ift.tt/2ErBios

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!


No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.