Hi! Welcome Back and Stay Tune! “Tak Wajib Pun Untuk Saya Berniqab” - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

“Tak Wajib Pun Untuk Saya Berniqab”

Sudah beberapa kali menjejakkan kaki ke Mekah, Rozita Che Wan sering memakai niqab ketika di sana tetapi ramai mempersoalkan tindakannya kerana ianya tidaklah wajib. Jelas Che Ta, beliau memakai niqab kerana ingin fokus untuk beribadah selain untuk tidak dikenali.

BACA: 5 Tips Mudah Bulu Mata Lentik Macam Che Ta!

“Ramai tanya saya kenapa pakai niqab semasa di Makkah sahaja dan apabila sampai di Kuala Lumpur dah tak pakai? Pada hal menutup muka ini tak wajib pun. Sebagai selebriti tak nak terganggu ibadah kerana orang kenal. Selain itu, boleh halang daripada orang batuk atau bersin depan muka”

Biasalah sebagai selebriti mesti ramai yang akan datang bergambar, pun begitu kongsi Che Ta, biarpun memakai purdah ada juga yang masih mengenali beliau kerana berjalan di sebelah suami, Zain Saidin.

“Maklumlah, ramai orang dekat sana. Walaupun berniqab, ada juga peminat yang perasaan kewujudan saya sebab berjalan bersebelahan dengan Zain Saidin. Jadi, daripada situ orang tahu perempuan sebelah Zain ialah Che Ta”

“Kalau dalam masjid saya buka niqab dan ada pula orang kata saya sombong sebab tak nak bergambar. Hakikatnya, saya ada letakkan had masa 30 minit untuk bergambar,” jelasnya kepada m Star Online. (rtky/w)


Video panas artis Malaysia




✍ Sumber Pautan : ☕ Oh! Semput

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : http://ift.tt/2sfKhEh

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!


No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.