Hi! Welcome Back and Stay Tune! Hadiah Yang Paling Romantik Untuk Yang Tersayang - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Hadiah Yang Paling Romantik Untuk Yang Tersayang

Sebelum ini, telefon pintar OPPO F5 didatangkan dengan warna merah dan hitam yang menawan. Terbaru, jika anda peminat tegar warna biru, OPPO F5 kini dengan warna dashing blue.

Memang cantik sangat! Peranti ini berwarna biru gelap dengan kemasan berkilat. Glamour habis jika anda memiliki telefon pintar Edisi Terhad ini.

Mempunyai fungsi canggih AI beautify, ia mampu mengesan tona kulit, umur dan juga jantina. Selfie anda nampak lebih jelas dan semula jadi cantik. Tak perlu lagi nak edit-edit!

OPPO F5 dengan warna Dashing Blue ini akan mula dijual dengan harga RM1,298.00.

Berita baik, jika anda Pre-Oder dari tarikh 5 Februari – 10 Februari di link ini http://ift.tt/2EJUHif, anda akan dapat casing batu kristal dari Swarovski. Lebih menarik, 500 Pre-Order terawal berpeluang untuk mengukir nama yang tersayang pada casing tersebut.

Apa tunggu lagi, cepat dapatkan Edisi Terhad OPPO F5 Dashing Blue anda!

 
 

Video panas artis Malaysia




✍ Sumber Pautan : ☕ Oh! Semput

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : http://ift.tt/2EsiVj6

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!


No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.