Hi! Welcome Back and Stay Tune! “Kalau aku dapat ni..”- Sembang lucah di group kerja, gadis ini dedah perangai sebenar ‘lelaki’? - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

“Kalau aku dapat ni..”- Sembang lucah di group kerja, gadis ini dedah perangai sebenar ‘lelaki’?

"Kalau aku dapat ni.."- Sembang lucah di group kerja, gadis ini dedah perangai sebenar ‘lelaki’?

“Kalau aku dapat ni..”- Sembang lucah di group kerja, gadis ini dedah perangai sebenar ‘lelaki’?

Mengikut peredaran zaman moden ini, wujud pelbagai teknologi yang boleh memudahkan komunikasi dua hala seperti aplikasi Whatsapp, Telegram, Wechat dan sebagainya. Ianya memudahkan untuk kita berkongsi maklumat tentang hal kerja dan berkongsi moment indah bersama keluarga dan rakan.

Namun, aplikasi demikian telah disalahguna sehingga mengundang kesan buruk  tanpa kita sedari. Wanita ini berkongsi di laman Twitter mengenai ketidakselesaan apabila ‘terjebak’ dengan unsur lucah dalam group Whatsapp kerja.

 Disuruh tunjuk aksi kangkang

Wanita ini berasa tidak selesa apabila sebahagian pekerja lelaki berborak lucah mengenai perihal peribadi wanita dalam group kerja Whatsapp. Malah, disertakan pula video dan gambar lucah dalam Whatsapp berkenaan. Sedangkan dalam group tersebut juga terdapat ramai pekerja wanita. Hal ini dianggap tidak hormat dan mengundang ketidakselesaan bagi pekerja lain.

Lepak usha perempuan, sembang p***

Golongan pekerja lelaki ini menjadi agak janggal apabila keluar melepak bersama office matesperempuan. Malah, tidak pernah mengajak pekerja perempuan untuk meluangkan masa bersama. Dikatakan mereka selalu berborak isu perempuan dan berkesempatan kongsi foto serta video pekerja office disitu.

Kisah malam jumaat

Setiap malam jumaat, golongan lelaki tadi mula berkongsi video dan gambar lucah beserta ‘tips’ bersama di atas ranjang. Apa yang peliknya, pekerja wanita yang juga ada dalam group Whatsapp tersebut hanya membisu dan enggan membuat laporan kepada majikan. Semuanya tidak berani kerana takut menjadi punca pekerja lelaki berkenaan dibuang kerja.

Moga-moga gejala ini dapat dihindari ditempat kerja kita.

Credit: Twitter AlialmanHMS

Via: Oh Bulan



Sumber “Kalau aku dapat ni..”- Sembang lucah di group kerja, gadis ini dedah perangai sebenar ‘lelaki’?

✍ Sumber Pautan : ☕ Macam Macam hal laaaa... Anda patut tahu!!!

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : http://ift.tt/2EvwBdw

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!


No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.