Hi! Welcome Back and Stay Tune! Malaysia Akan Jadi Huru-Hara Jika Pakatan Harapan Menang PRU14 - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Malaysia Akan Jadi Huru-Hara Jika Pakatan Harapan Menang PRU14




Presiden Pertubuhan Minda dan Sosial Prihatin (PMSP) Ramesh Rao mendakwa suasana politik negara akan jadi huru hara jika Pakatan Harapan (PH) menang dalam PRU14 nanti dan membentuk kerajaan di peringkat Persekutuan.

Dalam satu kenyataan hari ini, beliau berkata keadaan Malaysia akan sama seperti negara Timur Tengah yang bergolak sampai hari ini selepas campur tangan asing sehingga menyebabkan peperangan dan rusuhan besar.

"Malaysia akan menjadi huru-hara macam Iraq, Libya dan Mesir jika Pakatan Harapan tawan Putrajaya," kata Ramesh.

Menurut beliau, ini adalah kerana rakyat yang bosan dengan drama politik pemimpin Pakatan dan penindasan akan memberontak kerana pemimpin sibuk bertelagah sesama sendiri soal kuasa dan pentadbiran tanpa membuat perancangan untuk kepentingan masa depan negara.

Ramesh menganggap banyak bukti yang ada menunjukkan PH akan tetap berkonflik walaupun sudah menang kerana mereka tidak pernah puas hati selagi tidak mendapat apa yang mereka hajatkan.

"Bukti mereka akan huru-hara ialah mereka tiada persefahaman sesama sendiri, isu agihan kerusi pun tak mampu diselesaikan, perjuangan yang utamakan anak beranak dan mengamalkan pendekatan memihak kepada kroni," katanya.

Beliau berkata rakyat akan mula berasa muak dengan pendekatan baru pakatan nanti yang banyak mengamalkan rasuah, kronisme dan salah guna kuasa sehingga menjadi marah untuk mula memberontak.

Rakyat dan pengundi tidak ada sebab untuk mengundi PH kerana mereka sudah gagal sebelum PRU14 dan sudah gagal di negeri-negeri yang ditadbir oleh mereka di Selangor dan Pulau Pinang.

Ramesh yakin Barisan Nasional (BN) akan terus konsisten dan komited membangunkan negara betul-betul berasaskan kemahuan rakyat dan bukannya mementingkan kepuasan politik diri sendiri.

"Tolak Pakatan Harapan, yakini Najib Razak sebagai Perdana Menteri dan Zahid Hamidi sebagai Timbalan Perdana Menteri," katanya.

Dalam sejarah Ramesh menglibatkan diri dalam bidang politik, Ramesh berkata gandingan Najib dan Zahid adalah gandingan terbaik dan sempurna pernah disaksikan setakat ini diukur daripada pentadbiran cekap serta kemajuan pembangunan yang dicapai negara setakat ini.

✍ Sumber Pautan : ☕ KAKI PALU

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : http://ift.tt/2Cb1Hlf

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!


No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.