Hi! Welcome Back and Stay Tune! ChromeOS Bakal Menyertakan Notifikasi Pada Skrin Kunci Seakan Android - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

ChromeOS Bakal Menyertakan Notifikasi Pada Skrin Kunci Seakan Android

ChromeOS makin hari makin membangun dengan pelbagai ciri menarik yang mampu membuatkan pekerja pejabat atau pelajar bertukar OS. Ciri-ciri menarik pada ChromeOS mula membangun dengan hebat sejak Google Pixelbook dilancarkan. Ini kerana ChromeOS pada Google Pixelbook mempunyai banyak ciri yang tiada pada peranti ChromeOS lain.

Kini melalui Chromium Gerrit, terdapat barisan kod yang menyatakan ChromeOS bakal mempunyai notifikasi pada skrin kunci seakan sistem operasi Android.

Barisan kod di atas, “Enable notifications on the lock screen.” memberi bukti dimana ChromeOS bakan menukar Message Center kepada notifikasi pada skrin kunci. Maklumat lanjut terdapat pada butiran bernombor 939223 yang bertajuk “Show Message Center on lock screen behind flag.”

Fungsi ini bakal memberi pengalaman yang berbeza dalam penggunaan ChromeOS sebagai sistem operasi harian. Ini kerana ianya hampir dengan sistem operasi Android yang mempunyai pelbagai ciri dan fungsi. Kemaskini ini mungkin akan hadir tidak lama lagi.



✍ Sumber Pautan : ☕ Amanz

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : http://ift.tt/2FTBjzI

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!


No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.