Facebook says it’s clarifying its ad metrics
Facebook is looking to clean up and clarify the way advertisers measure their campaign performance. Over the past couple of years, the company has had to acknowledge multiple mistakes in its ad metrics. So making these kinds of tweaks (and taking other steps to increase transparency) could help restore advertisers’ confidence in the company’s numbers. Read More
✍ Sumber Pautan : ☕ Social – TechCrunch
Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : http://ift.tt/2BJH3vY
(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!
✍ Sumber Pautan : ☕ Social – TechCrunch
Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : http://ift.tt/2BJH3vY
(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!
Post a Comment