Hi! Welcome Back and Stay Tune! Xiaomi Mi 6 Kini Menerima Kemaskini Android Oreo Dalam MIUI 9.2 - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Xiaomi Mi 6 Kini Menerima Kemaskini Android Oreo Dalam MIUI 9.2

Xiaomi Mi 6 adalah telefon pintar utama daripada Xiaomi yang dilancarkan pada tahun lalu. Mi 6 juga adalah antara telefon pintar Xiaomi pertama yang menggunakan MIUI 9. Kini Mi 6 menerima kemaskini Android Oreo menerusi MIUI 9.2.

Seperti biasa, sistem operasi yang mempunyai tema seperti MIUI hanya membawa perubahan kepada versi Android dan segala fungsi-fungsi baru adalah daripada sistem MIUI itu sendiri. Antara perubahan yang terdapat pada MIUI 9.2 Android Oreo untuk Mi 6 ialah membaiki masalah WhatsApp yang berhenti dengan sendiri ketika dalam mod split-screen, animasi yang baru, rekaan halaman utama yang baru dan banyak lagi.

Jika anda inginkan kemaskini segera anda boleh memasangnya dengan cara fastboot update atau cara recovery update memuat turun fail di bawah. Selain itu anda juga boleh sahaja menunggu kemaskini melalui OTA. Info lanjut mengenai perkara baru dalam kemaskini ini boleh di baca di Forum Xiaomi sendiri.

Muat Turun: Fastboot Update [/dowload]

[download] Muat Turun: Recovery Update 



✍ Sumber Pautan : ☕ Amanz

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : http://ift.tt/2GSkS6h

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!


No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.