Hi! Welcome Back and Stay Tune! Posisi Tidur Yang Betul Ikut Jenis Penyakit - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Posisi Tidur Yang Betul Ikut Jenis Penyakit

Bagi sesetengah orang, tidur dalam mana-mana posisi itu tidak penting, asalkan selesa. Tetapi sebagai manusia biasa, sudah pasti tahap kesihatan adakalanya baik, adakalanya sakit.

Posisi ketika tidur sangat penting untuk anda jika anda mengalami masalah kesihatan, contohnya ketika demam dan selesema. Namun begitu, ada cara yang sesuai untuk menangani masalah tersebut, mungkin dapat meringankan kesakitan itu dengan mengubah posisi tidur anda.

Ini adalah posisi tidur yang sesuai untuk anda yang mengalami masalah kesihatan, jom kita lihat.

Selesema

Jika anda mengalami demam dan selesema yang teruk, anda digalakkan untuk tidur dalam posisi begini, ianya akan membuatkan anda rasa lebih selesa.

Masalah penghadaman

Ni cara tidur kalau anda mengalami masalah penghadaman, sesiapa yang pernah mengalami masalah ini sudah pasti tahu bagaimana sakitnya apabila sistem penghadaman kurang berfungsi, dan posisi ini mampu buat anda rasa lebih selesa dan kurang rasa sakit dibahagian dada dan perut.

Sakit kepala

Jika anda mengalami sakit kepala yang teruk, anda digalakkan untuk tidur pada posisi begini, ianya dapat mengurangkan kesakitan yang dialami.

PMS

Buat perempuan yang tengah PMS, ni adalah cara tidur yang sesuai.

Sumber: NTD.tv

The post Posisi Tidur Yang Betul Ikut Jenis Penyakit appeared first on Aliff Channel.



✍ Sumber Pautan : ☕ Tahukah Anda Rakyat Malaysia?

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : http://ift.tt/2HZ6FES

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!


No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.