Hi! Welcome Back and Stay Tune! Suami Isteri, Cuba Ikhtiar Hamil Dapat Zuriat Dengan Makan Kurma - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Suami Isteri, Cuba Ikhtiar Hamil Dapat Zuriat Dengan Makan Kurma

Suami isteri yang sudah berumah tangga sudah tentu mempunyai keinginan menimang cahaya mata kerana anaklah penyeri hidup di dalam setiap keluarga.

Namun, tidak semua impian terus menjadi kenyataan seperti yang dirancangkan, kadangkala rintangan dan ujian yang terpaksa dilalui oleh sesetengah pasangan. Kesukaran untuk mendapatkan anak pasti terjadi walaupun pelbagai usaha telah dilakukan.

Oleh itu, disebalik kesulitan pasti ada jalan keluar dan ikhtiar yang boleh dilakukan. Ada juga petua tertentu dan juga tips serta cara untuk mengandung mengikut amalan petua orang tua terdahulu yang boleh diikut supaya dapat menimang cahaya mata.

Seterusnya adalah cara untuk “menghamilkan” yang dikongsikan oleh Ani Sup Utara dan untuk sesiapa saja yang ingin mendapatkan anak dengan memakan buah kurma yang liat.

Bahan-bahan:

Buah kurma yang betul-betul liat sekilogram (kurma biasa pun boleh)
1 liter susu kambing segar

Cara-caranya:

Ambil segenggam buah kurma untuk suami dan isteri
Buangkan bijinya dan masukkan ke dalam blender. Blenderkan kurma dengan susu kambing 1 liter. Blend sampai hancur kesemuanya.
Hasil buah kurma yang telah blend itu bahagikan kepada dua secara sama rata.
Sebelum diminum, sila niat dahulu. Baca surah Maryam ayat 1-12. Selepas itu, suami dan isteri bolehlah minum air kurma itu sampai habis. Jangan disimpan, wajib dihabiskan semuanya.
Keesokkannya dan seterusnya, boleh diamalkan setiap hari segelas susu kambing dan 7 biji kurma dan baca surah Maryam juga.
Insha Allah, pasti Allah tidak akan hampakan kita. Wanita yang mandul juga mampu ‘pregnant’, selagi adanya rahim, selagi itulah dia boleh mengandung dan mendapatkan anak.

Tips dan cara ini boleh didapati daripada seorang ustaz. Kata ustaz tersebut, kadang-kadang jika kita tak boleh mengandung bukannya disebabkan mandul tetapi rahim kita sebenarnya diganggu oleh makhluk jin yang tumpang berteduh di situ.

Oleh sebab itulah kita digalakkan meminum susu kambing sebab susu kambing adalah musuh kepada jin. Jin tidak menyukai dan membenci susu kambing.

Sebelum ini ada yang pernah cuba dengan cara ini dan telah terbukti menjadi serta mengandung. Insha Allah, jika sudah rezeki anda, anda pasti mengandung juga.

Selamat mencuba!

Sumber: Kasyah.com

The post Suami Isteri, Cuba Ikhtiar Hamil Dapat Zuriat Dengan Makan Kurma appeared first on Aliff Channel.



✍ Sumber Pautan : ☕ Tahukah Anda Rakyat Malaysia?

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : https://ift.tt/2ty9mZE

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!


No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.