Hi! Welcome Back and Stay Tune! Samsung Galaxy A6 Dan A6+ Menerima Potongan Harga – Kini Bermula RM999 - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Samsung Galaxy A6 Dan A6+ Menerima Potongan Harga – Kini Bermula RM999

Samsung Galaxy A6 dan A6+ telah pun dilancarkan pada bulan Mei lepas di Malaysia. Ia dijual pada RM1099 untuk Galaxy A6 dan RM1399 untuk A6+. Bermula hari ini, kedua-dua peranti ini menerima potongan harga sebanyak RM100.

 

Galaxy A6 kini bernilai RM999, manakal A6+ pula adalah RM1299. Lebih menarik, dengan potongan harga ini – Samsung memberi kad mikroSD sebesar 32GB secara percuma. Selain itu, Samsung turut menawarkan tukar-ganti peranti lama dengan nilai bermula RM100.

Sebagai peringatan, Samsung Galaxy A6+ dan A6 ini menggunakan skrin SAMOLED Infinity Display. Untuk A6+ ia dijana dengan pemproses 1.8 GHz, sistem dwi-kamera utama 16+5 Megapixel, kamera swafoto 24-Megapixel dan bateri sebesar 3500 mAh. Manakala, A6 pula dijana dengan cip 1.6 GHz, kamera utama 16-Megapixel, kamera swafoto 16-Megapixel dan bateri sebesar 3000 mAh.

Kedua-dua siri Galaxy A6 ini mempunyai pilihan memori 3/4 GB RAM dan storan dalaman sebesar 32/64 GB. Tawaran menarik ini akan tamat pada 31 Julai 2018.



✍ Sumber Pautan : ☕ Amanz

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : https://ift.tt/2KzgGhS

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!


No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.