Hi! Welcome Back and Stay Tune! Alcatel Flash Plus 2 Bakal Dilancarkan Tidak Lama Lagi Dengan Fokus Pengecasan Pantas - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Alcatel Flash Plus 2 Bakal Dilancarkan Tidak Lama Lagi Dengan Fokus Pengecasan Pantas

Alcatel mempunyai penawaran beberapa peranti dibawah mereka, dan terkini mereka dilihat dalam persiapan untuk melancarkan Flash Plus 2, kemaskini kepada peranti Alcatel Flash Plus yang telah dilancarkan pada bulan Ogos 2015 yang lepas.

Alcatel Flash Plus 2

Alcatel Flash Plus 2
ini bakal dijana menggunakan cip pemprosesan MediaTek Helio P10 – yang mana merupakan salah satu cip pemprosesan berkuasa daripada MediaTek. Apa pun, salah satu perkara yang menjadi tarikan utama pada peranti ini adalah kebolehan pengecasan pantas pada peranti ini – dikatakan menawarkan kelajuan pengecasan sehingga 3 kali lebih pantas berbanding penawaran pengecasan 5V 1Ahm dipasaran hari ini.

Buat masa ini, tarikh pelancaran Alcatel Flash Plus 2 masih tidak diketahui lagi. Dengan beberapa info awal yang telah tertiris ini, mungkin kita akan mendengar lanjut mengenai peranti ini dalam masa terdekat ini.



Mukah Pages berkongsi Informasi Teknoloji Terkini dari Amanz http://ift.tt/1UdYuHY

No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.