Hi! Welcome Back and Stay Tune! North Face Access – Beg Galas Direka Khas Untuk Pemilik Pelbagai Peranti - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

North Face Access – Beg Galas Direka Khas Untuk Pemilik Pelbagai Peranti

Beg galas sudah wujud ribuan tahun dan digunakan oleh nenek moyang kita untuk membawa peralatan memburu serta bekalan makanan. Rekaan asasnya tidak banyak berubah dan terdapat ribuan beg galas di pasaran yang boleh anda beli. North Face Access ialah beg galas yang direka khas untuk dunia pasca PC yang memerlukan anda membawa lebih daripada satu peranti pada satu-satu masa. Ia mempunyai ruang khas untuk komputer riba, tablet, telefon pintar dan kesemua peralatan mengecas.

North-Face-Access 2Apa yang kami rasakan menarik ialah ruang simpanan utama mempunyai rekaan clamshell yang terbuka dengan pantas kerana tidak menggunakan zip. Dengan hanya menekan satu butang ia akan terbuka. Rekaan cangkerang ini juga melindungi peranti dari mengalami kerosakan. Kedua ruang simpanan komputer riba mempunyai tali khas yang menolak komputer riba keluar. Ucapkan selamat tinggal kepada aksi membuka zip dan mengorek keluar komputer riba anda dengan beg ini. Harga jualan ialah $235 (~RM 923) sebuah.



Mukah Pages berkongsi Informasi Teknoloji Terkini dari Amanz http://ift.tt/1WmWQno

No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.