Hi! Welcome Back and Stay Tune! Microsoft Menerbitkan Word Flow Untuk iPhone – Terhad Untuk Amerika Syarikat Buat Masa Ini - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Microsoft Menerbitkan Word Flow Untuk iPhone – Terhad Untuk Amerika Syarikat Buat Masa Ini

Word Flow merupakan salah satu papan kekunci yang popular pada platform Windows Phone sebelum ini, dan pihak Microsoft telah mula menawarkan versi pembangunan beta untuk pengguna iPhone sebelum ini. Kini, selang beberapa minggu, aplikasi berkenaan telah pun diterbitkan di Apple AppStore.

WordFlow iOS

Word Flow untuk iPhone menawarkan kebolehan meramal perkataan yang anda ingin taip dan membuat pembetulan terhadap ke atas sebarang kesilapan ketika pengguna menaip. Disamping itu, pengguna turut boleh mengubah paparan latar menggunakan gambar yang diinginkan.

WordFlow juga turut memudahkan pengguna untuk membuat input menggunakan hanya sebelah tangan. Buat masa ini, Microsoft hanya menawarkan ia dengan sokongan bahasa Inggeris sahaja, dan hanya diterbitkan di AppStore untuk pengguna Amerika Syarikat sahaja. Ia tidak diketahui lagi bilakah pengguna seluruh dunia akan dapat muat-turunnya.

AppStore : Word Flow untuk iPhone



Mukah Pages berkongsi Informasi Teknoloji Terkini dari Amanz http://ift.tt/1SHTITJ

No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.