Hi! Welcome Back and Stay Tune! Enjin Pelayar Web Generasi Baru Daripada Mozilla, Servo Kini Sedia Diuji - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Enjin Pelayar Web Generasi Baru Daripada Mozilla, Servo Kini Sedia Diuji

Mozilla sebelum ini telah mengumumkan bakal hadir dengan enjin pelayar web generasi baru, yang mana turut dibangunkan dengan kerjasama pihak Samsung – serta menggunakan bahasa pengaturcaraan Rust untuknya. Kini, selepas beberapa bulan sejak pengumumannya, versi pembangunan awal untuk enjin pelayar web yang dinamakan Servo berkenaan sedia untuk diuji.

Secara kasarnya, enjin Servo ini beroperasi lebih pantas berbanding dengan Gecko yang telah digunakan sekian lama oleh Mozilla pada Firefox. Walaubagaimanapun, penggunaan enjin Servo ke dalam Firefox mungkin mengambil tempoh masa yang lama untuk diimplementasikan.

Sementara menantikan ia diperkenalkan pada Firefox, bagi anda yang berminat, mungkin boleh menguji pelayar web asas dengan enjin Servo ini – sekaligus mendapatkan gambaran bertapa pantas ia boleh digunakan untuk mengakses pelbagai laman web.

Versi pembangunan awal ini ditawarkan untuk Linux dan Mac, dan bakal hadir untuk Windows dan Android tidak lama lagi.

Muat-Turun Versi Pembangunan Servo untuk Mac dan Linux






Mukah Pages berkongsi Informasi Teknoloji Terkini dari Amanz http://ift.tt/29jNXLJ

No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.