Hi! Welcome Back and Stay Tune! Rumi Dan Jawi Astro - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Rumi Dan Jawi Astro

Rumi dan Jawi Astro | Drama terbaru yang menggantikan Cinta 11 Syarat berjudul Rumi Dan Jawi dibintangi oleh beberapa pelakon hebat antaranya Remy Ishak, Nur Fathia Latiff, Nadia Brian, Niezam Zaidi, Zain Hamid, Julia Farhana, Anne Abdullah, Erra Fazira, Juliana Evans, Nora Danish, Saharul Ridzwan, Nazrief Nazri dan ramai lagi. Drama ini diarahkan oleh Ghaz Abu Bakar dan Pali Yahya serta diterbitkan oleh Rumah Karya Citra Sdn Bhd.

Rumi Dan Jawi Astro

Sinopsis Rumi Dan Jawi belum lagi dibocorkan di mana-mana laman web yang wujud di alam maya ini buat masa sekarang. Jangan risau, penulis akan mengemaskini sebaik sahaja dapat tahu suatu hari nanti.

Jangan lupa untuk menyaksikan Rumi Dan Jawi Astro yang akan ditayangkan pada jam 6.00 petang setiap hari Isnin hingga Jumaat mulai 4 Julai 2016 hanya di Astro Prima dan Astro Maya HD.

pelakon Rumi Dan Jawi Babak Rumi Dan Jawi

The post Rumi Dan Jawi Astro appeared first on Media Sensasi - Isu Semasa, Informasi Terkini Dan Pelik-Pelik.






Mukah Pages membawa cerita sensasi Gidei-Giyen-Ginan!

No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.