Hi! Welcome Back and Stay Tune! Tonton Dan Download Mak Cun Pi New York - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Tonton Dan Download Mak Cun Pi New York

Tonton Dan Download Mak Cun Pi New York | Drama terbaru berjudul Mak Cun Pi New York dibarisi oleh para pelakon terkenal iaitu Erma fatima, Dato Rahim Razali, Balkisy Semundur Khan, Nora Danish, Umie Aida, Betty Rahmad, Saharul Ridzwan dan ramai lagi. Drama ini diarahkan oleh Bade Hj Azmi dan diterbitkan oleh Rumah Karya Citra (M) Sdn Bhd.

Mak Cun Pi New York

Mak Cun Pi New York merupakan sambungan kepada drama Mak Cun 2 yang pernah menjadi sebutan rakyat jelata di Malaysia ini di TV3 beberapa minggu yang lepas.

Mak Cun Pi New York mengisahkan tentang seorang wanita iaitu Mak Cun yang menerima mendapat panggilan daripada anaknya iaitu Atun yang akan berkahwin di New York. Atun bertindak merahsiakan siapa gerangan bakal suaminya daripada pengetahuan Mak Cun.

Mak Cun yang risau anaknya akan berkahwin dengan mat saleh tergesa-gesa pergi ke New York. Dalam keadaan huru hara, dia sempat membawa produknya untuk dipasarkan di sana. Mak Cun cuba selidik siapa bakal suami anaknya itu sehingga mencetuskan pergaduhan dan Mak Cun keluar dari rumah Atun.

Dia menginap di hotel tanpa menyedari kos hotel yang tersangat tinggi. Bagi menampung kos hotel yang didudukinya, dia jual produknya di sana. Mak Cun terserempak dengan lelaki berkulit hitam yang telah banyak membantunya. Atun berkahwin dengan Arjuna dan majlis perkahwinan di New York.

Jangan lupa untuk saksikan Mak Cun Pi New York yang akan ditayangkan pada jam 10 pagi hari Rabu ini yang bertarikh 6 Julai 2016 bersamaan Hari Raya Pertama hanya di TV3.

Ingin tahu apa yang akan terjadi seterusnya? Apa kata korang Tonton Dan Download Mak Cun Pi New York yang dikongsikan oleh Media Sensasi menerusi pautan online di bawah ini.

8134db65_o download

The post Tonton Dan Download Mak Cun Pi New York appeared first on Media Sensasi - Isu Semasa, Informasi Terkini Dan Pelik-Pelik.






Mukah Pages membawa cerita sensasi Gidei-Giyen-Ginan!

No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.