Hi! Welcome Back and Stay Tune! Tonton Dan Download Hello Mr Perfect Raya - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Tonton Dan Download Hello Mr Perfect Raya

Tonton Dan Download Hello Mr Perfect Raya | Drama terbaru berjudul Hello Mr Perfect Raya dibarisi oleh para pelakon terkenal iaitu Fattah Amin, Nur Ruhainies, Raja Afiq, Ezzaty Abdullah, Dato Eizlan Yusof, Fiza Elite dan ramai lagi. Drama ini diarahkan oleh pengarah terkenal masakini iaitu Nuad Hj Othman dan diterbitkan oleh A.Aida Production Sdn. Bhd.

Hello Mr Perfect Raya

Hello Mr Perfect Raya merupakan sambungan kepada drama Hello Mr Perfect yang pernah menjadi sebutan rakyat jelata di Malaysia ini menerusi slot Akasia di TV3 beberapa bulan yang lepas.

Hello Mr Perfect Raya mengisahkan tentang rumahtangga pasangan suami isteri iaitu Izzul dan Alya yang amat bahagia dan dikurniakan dengan seorang bayi yang tersangat comel. Kekecohan mula terjadi apabila masing-masing kepenatan mengurus bayi dan menyediakan bagi berbuka puasa serta bersahur.

Datin Seri Rosni dan Mak Temah sanggup menjaga bayi Alya tetapi Alya dan Izzul tidak mahu menyusahkan ibubapa masing-masing. Arif dan Ainul pula masing-masing merasakan hubungan mereka semakin renggang.

Sejak bulan Ramadan bermula, mereka amat jarang dapat berbuka puasa bersama-sama kerana terpaksa memenuhi undangan majlis berbuka. Tambahan pula, bekas teman wanita Izzul kembali menghantui hidup mereka.

Jangan lupa untuk saksikan Hello Mr Perfect Raya yang akan ditayangkan pada jam 10 pagi hari Rabu ini yang bertarikh 7 Julai 2016 bersamaan malam Hari Raya Aidilfitri 1437H hanya di TV3.

Ingin tahu apa yang akan terjadi seterusnya? Apa kata korang Tonton Dan Download Hello Mr Perfect Raya yang dikongsikan oleh Media Sensasi menerusi pautan online di bawah ini.

8134db65_o download

The post Tonton Dan Download Hello Mr Perfect Raya appeared first on Media Sensasi - Isu Semasa, Informasi Terkini Dan Pelik-Pelik.






Mukah Pages membawa cerita sensasi Gidei-Giyen-Ginan!

No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.