Hi! Welcome Back and Stay Tune! Flip It – Kerangka Tahan Lasak 4 Dalam 1 Dengan Kayu Selfie Terbina - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Flip It – Kerangka Tahan Lasak 4 Dalam 1 Dengan Kayu Selfie Terbina

Peranti pintar di dalam tangan anda kini ialah peranti paling versatil dalam sejarah peradaban manusia. Ia sebuah telefon, kamera, komputer, mesin kiri, PDA dan televisyen di dalam sebuah pakej lengkap serta kompak. Kerangka pula dibeli oleh pengguna bagi memastikan peranti tidak mudah rosak selepas berbelanja besar untuk memilikinya. Flip It ialah kerangka pelbagai fungsi 4 dalam 1 yang bukan sahaja tahan lasak tetapi mempunyai kayu selfie terbina.

Flip-it-Kerangka-2Flip It dihasilkan untuk iPhone 6 dan 6S. Kerangka keras melindungi peranti dari rosak sekiranya terjatuh. Kayu selfie terbina pada panel belakang boleh memanjang sehingga 22 sentimeter. Ia boleh ditanggalkan dan sebuah tetongkat boleh dibuka bagi membolehkan peranti berdiri untuk menonton video. Akhir sekali terdapat alat kawalan jauh Bluetooth untuk menangkap gambar dari jauh. Kerangka ini dijual pada harga $49.99 (~RM 198) sebuah

 






Mukah Pages berkongsi Informasi Teknoloji Terkini dari Amanz http://ift.tt/29AL3OP

No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.