Hi! Welcome Back and Stay Tune! Razer Hadir Dengan Papan Kekunci Mekanikal Khusus Untuk iPad Pro - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Razer Hadir Dengan Papan Kekunci Mekanikal Khusus Untuk iPad Pro

Terdapat sejumlah aksesori berbentuk papan kekunci untuk iPad, dan terkini Razer telah memperkenalkan aksesori terbaru mereka khusus untuk iPad Pro, iaitu sebuah papan kekunci mekanikal.

Razer’s Mechanical Keyboard Case

Razer Mechanical Keyboard Case ini menggunakan Ultra-Low-Profile Mechanical Switch yang hanya memerlukan daya sebanyak 70gram untuk mengaktifkan setiap kekunci. Ini juga membolehkan papan kekunci mekanikal hadir dengan rekaan yang nipis, dan turut dilengkapi dengan sokongan kickstand bagi anda mendirikan iPad Pro. Kickstand berkenaan boleh dilaraskan kepada beberapa sudut berbeza – mengikut keselesaan pengguna ketika menaip.

Razer’s Mechanical Keyboard Case

Papan kekunci ini dihubungkan kepada iPad Pro melalui Bluetooth, dan Razer mengatakan ia boleh beroperasi selama 10 jam dengan kadar kecerahan yang tinggi – ataupun sehingga 600 jam dengan mematikan lampunya.

Papan kekunci mekanikal daripada Razer ini dijual di Amerika Syarikat pada harga $169 (~RM663).






Mukah Pages berkongsi Informasi Teknoloji Terkini dari Amanz http://ift.tt/29F6GfD

No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.