Hi! Welcome Back and Stay Tune! Sony Akan Berkongsi Lanjut Penawaran PlayStation VR Untuk Pasaran Asia Pada 28 Julai - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Sony Akan Berkongsi Lanjut Penawaran PlayStation VR Untuk Pasaran Asia Pada 28 Julai

Sony sebelum ini telah mengumumkan penawaran PlayStation VR untuk pasaran Amerika Syarikat – mengatakan ia akan ditawarkan sekitar bulan Oktober kelak. Kini, syarikat permainan popular dari Jepun ini akan turut berkongsi lanjut mengenai penawaran set realiti-maya mereka untuk pasaran Asia dalam tempoh dua minggu lagi.

PlayStation VR

PlayStation VR merupakan set realiti-maya daripada Sony, membolehkan pemain mengalami permainan dalam kaedah baru dan berbeza berbanding permainan PlayStation yang lain. Ramai yang menantikan set realiti-maya PlayStation VR memandangkan penawaran kandungan permainan padanya adalah lebih menarik berbanding penyedia lain.

Melalui acara yang dijadualkan oleh Sony ini kelak, kita mungkin akan mendengar lanjut mengenai harga dan tarikh penawarannya untuk pasaran Asia – terutamanya untuk pasaran Malaysia. Anda juga turut boleh mengikuti siaran langsungnya melalui laman khusus Sony pada 28 Julai 2016 ini, pukul 12.30 tengah hari.

PlayStation VR

PlayStation VR

Layari : PlayStation VR Asia Conference






Mukah Pages berkongsi Informasi Teknoloji Terkini dari Amanz http://ift.tt/29Bh21A

No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.