Hi! Welcome Back and Stay Tune! Video Mentor Milenia Raya - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Video Mentor Milenia Raya

Video Mentor Milenia Raya | Sebuah rancangan realiti terbaru terbitan TV3, Mentor Milenia menampilkan beberapa mentor yang terdiri daripada penyanyi terkenal di negara ini antaranya Akim Ahmad, Azlan And The Typewriter, Hazama dan Black Hanifah serta protege masing-masing akan ke mengeluarkan siri khas bersempena hari Raya Aidilfitri iaitu Mentor Milenia Raya.

Mentor Milenia Raya

Untuk informasi kepada mereka yang tidak tahu, Mentor Milenia ini telah berakhir beberapa bulan yang lepas dan protege Hazama iaitu Fareez telah dinobatkan sebagai juara.

Jangan lupa untuk menyaksikan Mentor Milenia Raya yang bakal bersiaran pada jam 9 malam ini yang bertarikh 15 Julai 2016.

Kepada mereka yang terlepas untuk menonton di kaca televisyen, apa kata korang tonton Video Mentor Milenia Raya yang dikongsikan oleh Media Sensasi menerusi pautan online di bawah ini khas buat tontonan para pengunjung setia blog ini khususnya para peminat Mentor Milenia.

KLIK SINI

The post Video Mentor Milenia Raya appeared first on Media Sensasi - Isu Semasa, Informasi Terkini Dan Pelik-Pelik.






Mukah Pages membawa cerita sensasi Gidei-Giyen-Ginan!

No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.