Hi! Welcome Back and Stay Tune! Jari Lindsay Lohan Terputus Namun Berjaya Disambung Semula! - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Jari Lindsay Lohan Terputus Namun Berjaya Disambung Semula!

Lindsay Lohan dilaporkan mengalami kemalangan sehingga terputus jari manis tangan kirinya ketika berada di Turki.

Lindsay Lohan

Lindsay Lohan telah menjalani pembedahan untuk menyambung semula jarinya yang putus sebaik tiba di hospital, menurut laporan Daily Mail.

Difahamkan, kemalangan yang dialami Lindsay Lohan itu berlaku ketika sedang berada dalam sebuah kapal di perairan Turki.

Bintang filem Mean Girls itu dikatakan sedang membantu menaikkan tali kapal namun jarinya terbelit di tali terebut.

"Saya kehilangan setengah jari manis.

"Syukurlah kami menemui semula jari tersebut dan saya baru saja selesai menjalani pembedahan untuk menyambungnya semula, ini amat menyakitkan," katanya.

Lindsay lohan

Lindsay Lohan berada di Turki untuk menjalankan misi kemanusiaan di negara itu dalam membantu pelarian yang melarikan diri dari Syria.

Selain itu dia juga mengadakan lawatan di hospital Istanbul untuk mengunjungi keluarga Hussien yang merupakan keluarga pelarian dari Syria.

BACA INI JUGA: Lindsay Lohan Muat Naik Ayat Al-Qur'an Dalam Instagram!

Sumber: SH



Contributer : SentiasaPanas http://ift.tt/2dFRiET

No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.