Hi! Welcome Back and Stay Tune! BeatsX Earphone Dijual Melalui Apple Store Online Pada Harga RM600 - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

BeatsX Earphone Dijual Melalui Apple Store Online Pada Harga RM600

Apple telah mengambil-alih pengeluar peranti audio Beats tidak lama sebelum ini, dan sejak pengambil-alihan, beberapa produk baru telah dipasarkan. Paling terkini, Apple telah mula menjual BeatsX Earphone melalui laman Apple Store Online.

BeatsX

BeatsX hadir dengan integrasi cip W1 yang memudahkan anda menghubungkan ia tanpa wayar kepada bukan sahaja iPhone, tetapi juga pada Apple Watch, iPad dan juga Mac.

BeatsX ini menawarkan masa bertahan bateri sehingga 8 jam, dan menurut Apple, pengguna boleh mengecas dengan pantas selama 5-minit yang memberikan masa penggunaan 2 jam.

Di Malaysia, BeatsX ini dijual pada harga RM600 dan ditawarkan dalam empat pilihan warna, iaitu kelabu, putih, biru dan juga hitam.






Mukah Pages berkongsi Informasi Teknoloji Terkini dari Amanz http://ift.tt/2ku41f5

No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.