Hi! Welcome Back and Stay Tune! Permainan Realiti Maya John Wick Chronicles Dilancarkan - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Permainan Realiti Maya John Wick Chronicles Dilancarkan

Keanu Reeves dan watak lelaki tegas dengan kemampuan membunuh yang tinggi adalah sukar untuk dipisahkan. Filem John Wick yang muncul pada  tahun 2014 mendapat sambutan luar biasa dari peminat walaupun mempunyai jalan cerita yang tidak berapa menaik. Filem John Wick 2 sudah memasuki pawagam dan sempena penayangannya permainan John Wick Chronicles dilancarkan.

Tidak seperti permainan berasaskan filem biasa, John Wick Chronicles dihasilkan khas untuk dimainkan menggunakan peranti realiti maya. Buat masa ini hanya HTC Vive disokong. Permainan ini dihasilkan oleh Starbreeze yang menghasilkan permainan Payday. Kepada yang berminat menjadi John Wick, permainan ini dijual pada harga RM 38.

Muat turun John Wick Chronicle Untuk HTC Vive






Mukah Pages berkongsi Informasi Teknoloji Terkini dari Amanz http://ift.tt/2lwWNIe

No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.