Hi! Welcome Back and Stay Tune! Mark Zuckerberg Memperlihatkan Prototaip Sarung Tangan Khusus Untuk Realiti-Maya - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Mark Zuckerberg Memperlihatkan Prototaip Sarung Tangan Khusus Untuk Realiti-Maya

Mark Zuckerberg sedia membuat pelaburan yang tinggi untuk arena realiti-maya melalui syarikat Oculus. Sebelum ini Mark sedia memperlihatkan penggunaan teknologi realiti-maya untuk berinteraksi secara sosial, dan kini Mark Zuckerberg turut berkongsi sejumlah gambar daripada lawatan sekitar pusat kajian Oculus.

Daripada gambar yang dikongsikan, salah satu perkara yang turut dikongsikan Mark Zuckerberg adalah sebuah sarung tangan khusus untuk digunakan bersama-sama realiti-maya dalam memudahkan interaksi.

Mark Zuckerberg VR

Mark mengatakan dengan memakainya, pengguna boleh turut membawa tangan ke realiti-maya – dan secara tidak langsung menawarkan pengalaman interaksi lebih baik. Antara yang boleh dilakukan adalah termasuk melukis, menaip pada papan kekunci maya, dan malah “menembak seperti Spider-Man“.

Tiada info lanjut yang dikongsikan mengenainya. Tetapi, tidak mustahil untuk kita melihat ia dipasarkan – dan menawarkan pengalaman yang baik dalam arena realiti-maya.






Mukah Pages berkongsi Informasi Teknoloji Terkini dari Amanz http://ift.tt/2lyfcV5

No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.