Hi! Welcome Back and Stay Tune! Permainan Call of Duty Untuk 2017 Akan Kembali Ke “Asal” - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Permainan Call of Duty Untuk 2017 Akan Kembali Ke “Asal”

Setiap tahun, variasi baru permainan dibawah Call of Duty akan hadir, dan kini pihak Activision Blizzard mengesahkan sebuah lagi permainan baru Call of Duty akan diterbitkan pada tahun 2017 ini. Dan ketika pengumuman kewangan mereka, Activision Blizzard mengatakan Call of Duty untuk tahun 2017 ini akan “kembali ke asal”.

Call of Duty 2017

Ia berkemungkinan bermaksud yang mana permainan Call of Duty untuk tahun ini tidak akan menggunakan latar masa dunia sains fiksyen, sebaliknya mungkin mengambil latar masa selepas perang dunia – seperti beberapa tahun sebelum ini.

Call of Duty untuk tahun 2017 ini akan dibangunkan oleh Sledgehammer Games, dan ia mungkin akan diumumkan pertengahan tahun ini – dengan tarikh pelancaran sekitar penghujung tahun.






Mukah Pages berkongsi Informasi Teknoloji Terkini dari Amanz http://ift.tt/2kTS4TF

No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.