Hi! Welcome Back and Stay Tune! Gadis OKU DIR0G0L 4 orang BERG1L1R-GILIR hingga terkena Sawan - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Gadis OKU DIR0G0L 4 orang BERG1L1R-GILIR hingga terkena Sawan

dia dilahirkan dengan akal yang tidak sempurna. Tidak mukalaf. Insan safih yang Allah mulia. Mempungai kad OKU, Orang Kelainan Upaya. Tapi ada insan durjana yang ambik kesempatan. 


gambar hiasan

Bawa pergi jauh dari rumah. Ajak bermalam di rumah sewa. Bawa ke tempat kerja konon kerja tetapi gaji tidak dibayar. Cuma beri makan ala kadar. Dia dijadikan hamba seks bukan saja diri sendiri tetapi ajak kawan kawan juga menikmati bersama.

Dia dipergunakan untuk memuaskan nafsu bukan untuk diri sendiri saja tetapi ajak kawan kawan . Satu malam sampai 4 orang. Sampai sawan dia dikerjakan. Akibat sawan, sampai mulut berbuih, dia dihantar ke hospital.

Di hospital segalanya terbongkar. Doktor korek sampai ke akar umbi. Rupanya dia didapati telah mengandung hasil dipergunakan oleh lelaki durjana, tidak diketahui benih siapa. Tanya pun dia tidak dapat menjelaskan duduk perkara sebenar. Sakitnya hati mendengar cerita.

Emak bapa telah lama meninggal dunia. Hidup ibarat gelandangan. Setelah 3 minggu di hospital, dalam mencari waris, dia ditempat di Rumah Asnaf. Setelah Rumah Asnaf berjaya mencari dan menghubungi waris, kemudian memulangkan kepada waris. Sebelum ini waris waris telah lama mencari. Dia menghilangkan diri tanpa dapat dikesan oleh sesiapa pun. Rupanya dia diperguna sebagai hamba seks. Ada yang ambik kesempatan membawa pergi jauh dari kampung dan menyembunyikan.

Sudahlah tutur kata pun tidak berapa jelas, ditanya pun sekadar jawap tak ingat, akal tidak sempurna pun ada lelaki ambik kesempatan mempergunakan sewenang wenangnya. Sungguh zalim lelaki durjana ini. Polis nak siasat pun tidak tahu punca kerana keadaan dirinya pemengang OKU.

Jika lelaki bersikap pelindung, jumpa sesiapa pun akan dibantu, jumpa budak kesik di tolong, jumpa orang tua dibantu, jumpa yang kelainan upaya diberikan perhatian bukan diambik kesempatan. Tapi...

Admin,

Muna liza binti Ismail

#BaitusSolehah Untuk meneruskan bacaan klik link ini http://ift.tt/2pVIAGW

? Sumber Pautan : ? Siakap Keli News


(????)? Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Enjoy dan jangan lupa untuk ?? Like & ?? Share!

No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.