Hi! Welcome Back and Stay Tune! LinkedIn Yang Dimiliki Oleh Microsoft, Kini Mempunyai Lebih 500 Juta Pengguna - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

LinkedIn Yang Dimiliki Oleh Microsoft, Kini Mempunyai Lebih 500 Juta Pengguna

Microsoft telah mengambil-alih salah satu laman sosial profesional terkemuka, iaitu LinkedIn sebelum ini. Hari ini, perkhidmatan sosial berkenaan berkongsi pencapaian terbaru mereka, iaitu kini mereka mempunyai sekitar 500 juta pengguna dari seluruh dunia.

LinkedIn

Menurut LinkedIn, penggunanya kini mempunyai akses kepada lebih 9 juta syarikat di laman sosial berkenaan, dan lebih daripada 100,000 artikel diterbitkan setiap minggu dalam usaha memudahkan pengguna memahami perkembangan semasa dalam industri dan pandangan daripada mereka yang dalam industri berkaitan.

Pencapaian separuh bilion pengguna berinteraksi pada laman sosial profesional berkenaan semestinya suatu perkara yang membanggakan, dan mungkin berbaloi untuk angka yang dibayar oleh Microsoft sebelum ini. Dengan pencapaian ini, semestinya angka seterusnya yang disasarkan oleh Microsoft adalah 1 bilion – selain lebih mengintegrasikan secara mendalam pelbagai penawaran perusahaan mereka antara laman sosial berkenaan dan juga kepada yang lain.

Untuk meneruskan bacaan klik link ini http://ift.tt/2pWPJ9V

? Sumber Pautan : ? Amanz


(????)? Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Enjoy dan jangan lupa untuk ?? Like & ?? Share!

No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.