Hi! Welcome Back and Stay Tune! Unik penuh glamor - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Unik penuh glamor

Anugerah Drama Festival Kuala Lumpur 2017 (DFKL17) yang berlangsung 9 April lalu memperlihatkan beberapa selebriti popular mahupun baru hadir dengan gaya cukup memukau dan tersendiri.

Tidak hanya terhad dengan gaun kembang dan dandanan rambut gulung atau kepok, kebanyakan selebriti terutama wanita tampil dengan lebih berani dan menggayakan sesuatu berbeza.

Nyata mereka hadir dengan persalinan unik tetapi tidak meminggirkan elemen glamor bagi memeriahkan lagi acara karpet merah.

Penyanyi Sissy Iman antara bakat muda dalam dunia nyanyian yang sering tampil berbeza dan unik namun tetap cantik pada pandangan mata.

Untuk DFKL17, Sissy memilih gaun berekor warna biru lembayung. Menarik apabila busana digayakan ini menampilkan riben di pinggang yang kini kembali menjadi gaya terkini.

Sesuai usianya yang masih muda, perhiasan dipadankan juga tidak terlalu sarat. Rantai mutiara melatari leher dan rambut disuak ke atas menambahkan keunikkan penampilannya malam itu.

Anggota kumpulan Defam, Azira Shafinaz yang kini bergelar pelakon hadir dengan gaun melekap tubuh dengan sedikit sentuhan berbeza apabila juraian benang pendek mengelilingi tubuh dari paras pinggang membawa ke hujung tumit kaki.

Memilih jumpers warna merah cili dengan bahagian bahu terbuka membuatkan pelakon Reen Rahim menjadi perhatian. Apatah lagi dia memilih solekan dan dandanan ala Puteri Jasmin, membuatkan semua mata tertumpu kepadanya sepanjang acara karpet merah berlangsung.

Persalinan bersaiz besar berupa kegilaan fesyen terbaru masa kini, tidak hairanlah mengapa dramatis Wan Sharmila memilih untuk bergaya dalam baju sedemikian.

Walaupun memilih fesyen persalinan bersaiz besar, Wan Sharmila langsung tidak kelihatan canggung mengayakannya apabila melalui karpet merah DFKL17.

Memilih fesyen ala Jackie Kennedy Onassis (wanita pertama Amerika Syarikat yang juga isteri Presiden John F. Kennedy), gaun yang seharusnya berpotongan garis A diberi sedikit perbezaan dengan potongan duyung membuatkan penampilan Atikah Suhaime sedikit berbeza berbanding biasa.

The post Unik penuh glamor appeared first on Berita Viral.

Untuk meneruskan bacaan klik link ini http://ift.tt/2pcLxVC

✍ Sumber Pautan : ☕ Berita Viral


(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Enjoy dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share!

No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.