Hi! Welcome Back and Stay Tune! JR Plus beri kegerunan kepada pembangkang - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

JR Plus beri kegerunan kepada pembangkang



Khairy Jamaluddin (kiri) mengecat bahu jalan di hadapan tapak parkir kereta sempena Program Volunteer Kuala Lumpur 2017 (V4KL2017) di Stadium Bukit Jalil hari ini. - Foto Bernama

"Jalinan Rakyat Plus (JR Plus) yang dilancarkan Perdana Menteri Datuk Seri Najib Tun Razak akan memberi kegerunan kepada pihak pembangkang terhadap perpaduan BN dalam menghadapi PRU14," kata Ketua Pemuda BN Khairy Jamaluddin.

Beliau berkata JR Plus yang dilancarkan dua hari lepas menunjukkan kesiapsiagaan yang tinggi kalangan jentera BN dan hanya menunggu pembubaran Parlimen sahaja.

"Sebenarnya kami telah bersiap sedia (untuk menghadapi PRU14) lebih awal lagi dan kami tidak tunggu dan lihat apa yang pembangkang buat.

"Saya rasa semua yang lihat pelancaran JR Plus sedikit gerun dengan perpaduan yang ada dalam BN dan persiapan kami," katanya kepada pemberita selepas melancarkan Program Anak Muda Turun Padang 'Volunteer for Kuala Lumpur 2017' di sini hari ini.

Baca : 

Beliau diminta mengulas mengenai JR Plus yang dilancarkan Najib dua hari lepas yang bakal berfungsi sebagai platform bersama jentera Umno dan BN menghadapi PRU14.

JR Plus bakal menggabungkan jentera pilihan raya sayap Umno, Wanita, Pemuda dan Puteri serta turut melibatkan penyertaan parti komponen BN dan sayap masing-masing.

Sementara itu, mengenai program sukarelawan itu, Khairy yang juga Menteri Belia dan Sukan berkata ia sebahagian daripada usaha menanam mentaliti kelas pertama kepada sukarelawan yang terlibat, sesuai dengan aspirasi Transformasi Nasional 2050.

Program anjuran Dewan Bandaraya Kuala Lumpur itu menghimpunkan golongan belia sebagai sukarelawan untuk melakukan kerja-kerja pembaikan, pembersihan dan mencantikkan sekitar kawasan Stadium Nasional Bukit Jalil, di sini.  Pejam Kelip

– Bernama
Untuk meneruskan bacaan klik link ini http://ift.tt/2oMbZ8B

✍ Sumber Pautan : ☕ PEJAM KELIP


(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Enjoy dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share!

No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.