Hi! Welcome Back and Stay Tune! (VIDEO) KEJAM. Budak 2 Tahun DILIWAT & DIRENJAT Dengan Pistol Renjat Oleh Lelaki Belanda !!! - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

(VIDEO) KEJAM. Budak 2 Tahun DILIWAT & DIRENJAT Dengan Pistol Renjat Oleh Lelaki Belanda !!!

(VIDEO) KEJAM. Budak 2 Tahun DILIWAT & DIRENJAT Dengan Pistol Renjat Oleh Lelaki Belanda !!! | Seorang lelaki warga Belanda dan dua lelaki tempatan ditahan di Kompong Cham, Selasa lalu selepas video seorang kanak-kanak lelaki tidak berpakaian didera dengan pistol renjat tersebar di media sosial, lapor Cambodia Daily.

Timbalan Ketua Polis Kompong Cham, Heng Sambath berkata, ketiga-tiga suspek yang ditahan dipercayai mempunyai kaitan dengan kes dera dan meliwat mangsa berusia dua tahun itu.

Ret Sothy, 28, dan Oeu Nat, 25, merupakan pekerja kepada Stefan Struik, 53, yang memiliki sebuah ladang koko di wilayah Mondolkiri dan kilang gula sawit di Kompong Cham.

Sambath berkata, tiga suspek yang ditahan ini kini sedang disoal siasat berhubung video viral tersebut selepas pihaknya mendapat laporan dari ibu bapa mangsa yang mendakwa anaknya telah diliwat.

Polis juga telah berjaya menahan suspek keempat, Nguyen Dung, yang merupakan tukang masak Stefan yang melarikan diri ke Vietnam selepas video penderaan itu viral di media sosial sehingga menarik perhatian pihak berkuasa.

Dalam video tersebut, seorang lelaki dipercayai Nguyen ‘menembak’ mangsa dengan pistol renjat menyebabkan kanak-kanak itu menangis dan menjerit kesakitan.

Mangsa kini dibawah perlindungan Unit Perlindungan Kanak-Kanak.

Timbalan Ketua Polis Mondolkiri, So Sovann mengesahkan kejadian itu berlaku di sebuah ladang di wilayahnya dan mangsa merupakan anak kepada pasangan warga tempatan yang bekerja dengan Stefan Struik.

Stefan dan Nguyen juga didakwa merupakan pasangan songsang. Bagaimanapun, Sovann tidak dapat mengesahkan dakwaan tersebut.

Kredit : EBerita

P.S. 1 – Inilah Cara Bersihkan Rumah Suri Rumah Kena Tahu, Tak Payah Pakai Pencuci Mahal Dah. Jimat Duit !!!
P.S. 2 – Ustaz Ini Berani Bongkar Wajah Yakjuj & Makjuj Yang Selama Ini Dirahsiakan Amerika !!!
P.S. 3 – Kisah Jin Islam Dedah Rahsia Segitiga Bermuda..Memang MEREMANG BULU ROMA !!!
P.S. 4 – Selalu Nampak ‘Ulat’ Ni Terbang Di Mata Anda? Inilah Penjelasan Kejadiannya Yang Ramai Tak Tahu !!!
P.S. 5 – ”PERHATIAN” Para Ibu JANGAN PANASKAN Semula 10 Jenis Masakan Ini, Anda Lihat lah Sendiri Akibatnya !!!

The post (VIDEO) KEJAM. Budak 2 Tahun DILIWAT & DIRENJAT Dengan Pistol Renjat Oleh Lelaki Belanda !!! appeared first on KITA VIRAL.

>Untuk meneruskan bacaan klik link ini http://ift.tt/2pEvNb8



✍ Sumber Pautan : ☕ KITA VIRAL


Mukah Pages memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap jam tanpa henti dari pelbagai sumber. 📲 📖 Enjoy dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share!





No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.