Hi! Welcome Back and Stay Tune! Pelakon Filem 18+ Tertua Di Dunia Dedah Rahsia Tahan Lama - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Pelakon Filem 18+ Tertua Di Dunia Dedah Rahsia Tahan Lama

Pelakon Filem 18+ Tertua Di Dunia Dedah Rahsia Tahan Lama|Seorang lelaki pelakon Filem dewasa tertua di dunia mendedahkan rahsia kekuatannya pada umum di usia yang sudah uzur itu.

Shigeo Tokuda terjun keduafilem  itu ketika beliau berusia 70 tahun menyebut rahsia kekuatannya adalah akibat kebiasaan memakan beberapa telur kampung yang di campur dengan nasi setiap hari

“Orang selalu bertanya kepada saya,apa rahsianya saya tetap bertahan walaupun sudah tua,saya hanya menjalani gaya hidup yang tepat setiap hari”kata tokuda.

Berhubung mengenai kekuatan,saya memakan telur setiap hari,saya suka nasi dengan topping telur mentah.tambah lelaki kelahiran Tokyo pada 1934 itu.

Diektahui lelaki uzur ini mulai berlakon  filem biru pada tahun 2004 dan pernah membintangi filem berjudul Elderly.

Menurutnya sekurang kurangnya beliau harus berlakon dalam filem biru sebanyak 60 kali setiap tahun.

Hingga kini beliau masih sangat segar,Tokuda juga berkata rahsia umur panjangnya adalah berkat dari sukan dan pemikiran yang baik terhadap sekeliling.

Pada 1974, Tokuda bekerja di sebuah agen perjalanan dan beberapa tahun kemudian dia untuk pertama kali menyaksikan filem biru di bilik hotel dalam sebuah perjalanan bisnis.

Setelah itu, barulah dia mencari tahu tentang segala sesuatu terkait industri filem tersebut.
Akhirnya dia bertemu dengan Henry Tsukamoto yang menawarkan agar Tokuda mencoba peruntungannya di dunia filem.

Dan 13 tahun lalu Tokuda memulai debutnya di industri film biru hingga saat ini meski sekarang dia uzur,beliau masih lagi aktif berlakon.

Tokuda mengatakan, meski berkecimpung di dunia film biru, dia tak melupakan sopan santun.

“Saya selalu bersembang dulu dengan para pemain sebelum pengambilan gambar. Dan saya selalu memuji lawan main saya,” ujar Tokuda.

Tokuda mengatakan, semua orang senang dipuji dan menurut dia itulah salah satu sebab dia masih bertahan di dalam industri film biru Jepang.

“Selain itu, pujian adalah salah satu cara terbaik menciptakan komunikasi,” ujar Tokuda.

Tokuda mengakui, kariernya di dunia filem biru membuatnya selalu merasa muda. Dia menambahkan, bekerja dalam proses produksi filem-filem dewasa adalah cara untuk melatih imajinasinya.

“Saya yakin semua ini membuat usia tua tak berarti,” tegasnya.

The post Pelakon Filem 18+ Tertua Di Dunia Dedah Rahsia Tahan Lama appeared first on Eberita.org.

Untuk meneruskan bacaan klik link ini http://ift.tt/2p6pp04

✍ Sumber Pautan : ☕ Eberita.org


(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Enjoy dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share!

No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.