Hi! Welcome Back and Stay Tune! Zizan Tak Mahu Tutup Periuk Nasi DJ Lain - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Zizan Tak Mahu Tutup Periuk Nasi DJ Lain

Pelawak, pelakon dan pengacara terkenal, Zizan Razak kini telah melebarkan sayapnya sebagai DJ Radio.

Zizan atau nama sebenarnya, Mohd Razizan Abdul Razak kini telah menyertai segmen Johara di radio Era FM.

Menurut Zizan, tawaran sebagai DJ Radio ini diterima olehnya selepas diberitahu bahawa tiada siapa yang akan dikeluarkan untuk meletakkan dirinya malah semua DJ yang lain di dalam segmen tersebut akan kekal.

Dia juga berkata bahawa dia tidak mahu menutup periuk nasi mana-mana pihak.

Segmen Johara yang dahulunya hanya mempunyai tiga orang DJ kini sudah menjadi lebih meriah dengan kehadiran Zizan. Komen positif juga diberikan kepada mereka oleh pendengar setia saluran radio tersebut.

“Buat masa ini, eksperimen kami berempat menerima maklum balas positif daripada pendengar, namun saya belum berbincang dengan lebih lanjut mengenai tempoh kontrak.

Buat sementara waktu ini, kita lihat dulu bagaimana penerimaan orang ramai terhadap percubaan ini,” jelasnya.

Bagi Zizan, dia menganggap bahawa ini adalah merupakan salah satu cabang seni yang baru untuk dirinya. Dia juga lebih bersemangat apabila banyak komen positif.

The post Zizan Tak Mahu Tutup Periuk Nasi DJ Lain appeared first on Berita Viral.

Untuk meneruskan bacaan klik link ini http://ift.tt/2p6SxUO

✍ Sumber Pautan : ☕ Berita Viral


(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Enjoy dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share!

No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.