Hi! Welcome Back and Stay Tune! Ezlynn Fail Permohonan Cerai - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Ezlynn Fail Permohonan Cerai

Minggu lalu tular di laman media sosial yang mengatakan bahawa Ezlynn jatuh sakit hingga terpaksa dimasukkan ke hospital. Antaranya dikatakan kerana tekanan akibat masalah rumah tangga yang sedang dihadapinya.

Namun Ezlynn tidak memberikan sebarang kenyataan tentang berita yang telah menjadi bualan netizen itu.

Terbaru, spekulasi keretakan rumah tangga Ezlynn akhirnya terjawab apabila penyanyi yang popular dengan lagu Hai Hai Bye Bye ini telah pun memfailkan permohonan cerai.

Ezlynn atau nama sebenarnya Azline Ariffin 36 telah memfailkan tuntutan tersebut di Mahkamah Rendah Syariah Kuala Lumpur pada awal Januari lalu mengikutt Seksyen 47 Akta Undang-Undang Keluarga Islam Wilayah Persekutuan Kuala Lumpur 1984.

Walau bagaimanapun, suami kepada Ezlynn, Adam Fahmi Shamsudin tidak bersetuju dan enggan bercerai secara baik dengan Ezlynn.

Justeru itu, Hakim Syarie, Mohamed Hizwan Mohamed Nor telah memerintahkan agar Ezlynn selaku plaintif dan Adam untuk melantik Jawatan Kuasa Pendamai (JKP).

Ezlynn dan suaminya, Adam Fahmi telah mendirikan rumah tangga pada 21 November 2011 namun masih belum dikurniakan cahaya mata dalam perkahwinan mereka.

Minggu lalu Ezlynn ada berkongsi satu gambar di akaun instagram miliknya dengan kapsyen yang menyatakan dia sedang berada di dalam keadaan tertekan dan terkejut sehingga jatuh sakit.

“Kalah juga akhirnya, tak sangka, badan dan fikiran saya terperanjat, sangat tertekan dengan apa yang berlaku malam tadi. Terima kasih atas doa semua dan kekuatan yang diberikan… Insya-Allah semuanya ok,” tulisnya kapsyennya.

Kami di Kakigosip mendoakan agar segala permasalahan yang menimpa dan sedang dilalui oleh pasangan ini dapat diselesaikan secara baik dan hubungan mereka kembali normal seperti sediakala.

The post Ezlynn Fail Permohonan Cerai appeared first on Berita Viral.



✍ Sumber Pautan : ☕ Berita Viral

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : http://ift.tt/2rRi3ys

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!

No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.