Hi! Welcome Back and Stay Tune! ‘Saya puas jadi jahat’ – Faye Kusairi - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

‘Saya puas jadi jahat’ – Faye Kusairi

Puas menjayakan karakter antagonis, Faye Kusairi mengakui tidak takut apabila dikaitkan dengan diri sebenar.

Selebriti berusia 30 tahun itu sebaliknya menganggap ia sebagai satu pencapaian yang membanggakan.

“Saya OK kerana itulah pencapaian saya sebagai pelakon.

“Kalau orang kata kita jahat dalam cerita dan anggapnya sebagai real, itu maknanya mereka terkesan dengan lakonan saya,” katanya pada Kakigosip.

Bahkan, pelakon 7 Hari Mencintaiku ini melihat adanya kepelbagaian watak dalam karakter antagonis itu sendiri.

“Ketika saya menjayakan watak Syakilla, ibu mengadu tak suka menonton dalam bahagian-bahagian tertentu. Kata ibu, dia tak boleh terima kerana itu bukan diri saya.

“Tapi, saya suka kerana ia adalah karakter. It’s not you but you bring like it’s you. Saya wujud dalam karakter itu dan saya boleh rancang macam-macam dengan watak itu.

“Kalau watak baik, saya tak boleh twist, jadi macam boring,” katanya.

Tambahnya, watak hitam turut memberi kepuasan tersendiri.

“Saya suka watak antagonis. Rasa ‘sedap’  membawanya dan puas!

“Watak baik bukannya tak best, tapi lain orang lain rasanya. Tapi jika watak baik itu sesuai dan best, saya akan ambil,” katanya.

Dalam pada itu, Faye menafikan akan memperlahankan kerjaya seninya selepas mendirikan rumah tangga dengan pengarah, Azmi Hatta, pada April lalu.

“Saya masih berlakon seperti biasa malah suami juga membenarkan saya untuk terus aktif.

“Lagipun, suami juga dalam bidang yang sama. Insya-ALLAH, saya akan kembali ke set penggambaran selepas sambutan Hari Raya nanti,” katanya.

Pada masa sama, Faye juga masih aktif menyertai pertandingan berlumba kereta (racing).

“Suami faham akan hobi saya. Hobi dia juga menunggang motosikal, jadi saya tiada masalah untuk meneruskannya,” katanya.

The post ‘Saya puas jadi jahat’ – Faye Kusairi appeared first on Berita Viral.



✍ Sumber Pautan : ☕ Berita Viral

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : http://ift.tt/2qxEip9

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!

No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.