Hi! Welcome Back and Stay Tune! TAHNIAH Hafiz Suip Bakal Bergelar Bapa Isteri Sah Hamil 11 Minggu - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

TAHNIAH Hafiz Suip Bakal Bergelar Bapa Isteri Sah Hamil 11 Minggu

Tahniah kami ucapkan kepada penyanyi Hafiz Suip yang bakal bergelar bapa selepas setahun mendirikan rumah tangga. Isterinya, Nureffy kini disahkan hamil 11 minggu. Teruja dengan berita tersebut, Hafiz menerusi akaun Instagramnya telah memuat naik video sewaktu isterinya menjalani pemeriksaan kandungan.

Memang rasa sangat teruja apabila dapat tahu isteri mengandung pada beberapa minggu lalu. Kini usia kandungannya sudah memasuki fasa pertama. Saya nak kongsi berita gembira ini dengan semua peminat sebab itu saya memuat naik video tersebut di laman sosial biarpun kandungan masih awal.

Hafiz juga memberitahu beliau turut mengalami alahan yang teruk dan kerap muntah sama seperti isterinya. Namun, kini alahan yang dialami oleh Nureffy sudah berkurangan.

Assalamualaikum semua,Alhamdulillah syukur ke hadrat illahi.. #hafizsuipjourney #hafizeffyjourney

A post shared by hafizsuip (@hafizsuip) on Jun 14, 2017 at 11:53pm PDT

Alhamdulillah, alahan yang dialami Nureffy semakin hari semakin baik. Biasalah, pembawaan ibu mengandung yang sentiasa rasa mual. Malah, saya mengalami alahan dan muntah-muntah seperti dia. Sekarang saya perlu fikir tentang keadaan kesihatan dan menjaga makan minum isteri dengan baik.

Hafiz Suip dan Nureffy berkahwin pada 14 Mei 2016 dan bayi sulung pasangan ini dijangka lahir pada penghujung tahun ini.

Sumber Berita : mStar Online

Sumber: Beautifulnara



✍ Sumber Pautan : ☕ Siakapkeli

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : http://ift.tt/2rzRyte

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!

No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.