Hi! Welcome Back and Stay Tune! (Video) 'Terima Kasih Untuk Ramadan' - Penduduk Tempatan Puji Masyarakat Muslim Susulan Insiden Apartmen 27 Tingkat Terbakar - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

(Video) 'Terima Kasih Untuk Ramadan' - Penduduk Tempatan Puji Masyarakat Muslim Susulan Insiden Apartmen 27 Tingkat Terbakar

Penduduk di apartment setinggi 27 tingkat di barat London yang terbakar baru-baru ini memuji tindakan masyarakat Muslim kerana bertindak mengejutkan mereka penduduk di bangunan itu ketika kebakaran itu berlaku di awal pagi.
Menerusi satu video temubual, Huffington Post berjaya merakamkan bagaimana penduduk di apartmen berkenaan berterima kasih kepada masyarakat muslim disana.
"Terima kasih untuk Ramadan. Terima kasih untuk Ramadan." kata seorang penduduk kepada seorang wanita Muslim di sana.
Difahamkan penduduk disana berterima kasih kepada masyarakat Muslim kerana mengejutkan mereka memandangkan kejadian berlaku pada waktu Subuh ketika orang Islam bangun untuk bersahur dan solat Subuh.
Seorang wanita lagi berkata kanak-kanak muslim berlari-lari mengetuk pintu rumah jiran bagi mengejutkan orang ramai supaya menyelamatkan diri.
"Mereka berlari-lari dalam bangunan itu. Jika tidak kerana kanak-kanak muslim ini membantu kami, datang dari masjid, lagi ramai yang akan mati." kata wanita terbabit
Dalam masa yang sama, wanita berkenaan juga menempelak media yang tidak mengetengahkan kebaikan Muslim di dalam kejadian itu.


✍ Sumber Pautan : ☕ Siakapkeli

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : http://ift.tt/2stf6nv

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!

No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.