Hi! Welcome Back and Stay Tune! 'Api Neraka Tu Panas 99 Kali Ganda' - Ini Respon Netizen Bila Raja Ilya Sanggup Buat Pembedahan Untuk Berlakon Filem Hollywood - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

'Api Neraka Tu Panas 99 Kali Ganda' - Ini Respon Netizen Bila Raja Ilya Sanggup Buat Pembedahan Untuk Berlakon Filem Hollywood


Amboi..amboi..amboi..Raja Ilya sanggup untuk melakukan pembedahan semata-mata mahu membintangi filew 'superhero' terbitan Marvel yang mungkin filem Hollywood pertama lakonannya. Dalam satu laporan BH Online, Raja Ilya berkata beliau harus berkorban untuk kelihatan setanding dengan pelakon antarabangsa lain. 

Untuk itu, beliau perlu melakukan persedian awal termasuk menjalani pembedahan dan menghasilkan otot tubuh. Pelakon cantik berusia 32 tahun itu juga masih berpegang kepada agama dan pihak produksi tersebut tahu dia juga seorang Muslim. Raja Ilya juga berkata beliau tidak akan beraksi bogel mahupun babak panas yang boleh menjejaskan namanya.

Pelakon tersebut perlu menjalani latihan berlari pada awal tahun depan untuk meningkatkan stamina dan akan berangkat ke Amerika Syarikat pada Disember ini. 

Namun begitu, tindakan Raja Ilya itu mendapat cemuhan daripada netizen. Rata-ratanya memberi respon negatif. Ada yang menganggap pelakon tersebut sebagai penunggang agama kerana walaupun beragama Islam dia masih boleh memberi kelonggaran untuk berpakaian seksi. 

Segelintir netizen pula memberi komen sinis kalau babak yang dilakonkan kelak cuma 'pegang tombak' tak perlulah untuk melakukan pembedahan. Ada juga yang suruh bertaubat kerana 'api neraka itu panas 99 kali ganda' dan 'dalam kubur nanti Allah tak beri kelonggaran dengan dosa2 yang dibuat'. 

Semoga maju jaya untuk Raya Ilya! Tertunggu jugak filem apa yang bakal dilakonkan oleh pelakon cantik ini. - www.kakishare.my


Sumber : kaki share

Sumber :

Sumber : jubahsemalam.com

✍ Sumber Pautan : ☕ Pencuri Viral

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : http://ift.tt/2swKfnd

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!


No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.