Hi! Welcome Back and Stay Tune! “Dah 10 tahun, baju KLCC saya dah hilang tapi isteri masih mencarinya untuk peminat yang nak tengok” – Mark Adam - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

“Dah 10 tahun, baju KLCC saya dah hilang tapi isteri masih mencarinya untuk peminat yang nak tengok” – Mark Adam

MASIH ingat lagi fasal cerita Mark Adam berkaitan baju Melayu KLCC yang menjadi nostalgia hidupnya? Sambutan Syawal tahun ni ramai pula yang ingin menyaksikan dia berbaju berkenaan.

"Dah 10 tahun, baju KLCC saya dah hilang tapi isteri masih mencarinya untuk peminat yang nak tengok" - Mark Adam

“Dah 10 tahun, baju KLCC saya dah hilang tapi isteri masih mencarinya untuk peminat yang nak tengok” – Mark Adam

Penyanyi berasal dari Filipina ini berkata, baju itu sudah hilang dari simpanannya kerana perkara itu berlaku lebih sepuluh tahun lalu ketika di baharu tiba ke Malaysia.

Bagaimanapun kata Mark, isterinya iaitu Norazah Redzuan masih mencari baju tersebut.

“Baju Melayu itu hilang, isteri saya sudah lupa ia disimpan di mana, tapi kami masih mencari untuk peminat-peminat yang bertanya.

 

“Saya memang pernah beli dan pakai baju corak KLCC tu dahulu masa pertama kali datang beraya di rumah isteri saya,” ujarnya kepada mStar Online.

Mark atau nama Islamnya Fikri Mark Adam, diminta mengulas apabila ramai netizen yang bertanya tentang baju Melayu bercorak menara berkembar KLCC itu.

Kisah tersebut menjadi tular selepas ia dikongsi dalam temubual di segmen pagi Sepahtu Sinar pada Jun tahun lalu. 

Menerusi kisah itu, Mark berkata, dia membeli baju Melayu berharga RM20 itu semata-mata untuk beraya di rumah keluarga isterinya buat pertama kali.

Sementara itu, Mark berkata, dia tidak mempunyai sebarang foto kenangan sebagai bukti berikutan ketika itu dia tidak mempunyai kamera.

“Maaf saya juga tiada gambar baju itu sebab masa itu tidak ada kamera untuk ambil gambar,” ujarnya.

Dalam pada itu ditanya tentang sambutan Hari Raya Adilfitri kali ini, Mark berkata, dia beraya bersama keluarga mertuanya di Batu Caves, dekat sini.

Katanya, tahun ini dia menerima lebih ramai kunjungan peminat-peminat yang mahu beraya bersama berbanding tahun lalu.

“Alhamdulillah, pengalaman baru saya pada tahun ini lebih ramai peminat yang datang serbu kediaman kami,” ujarnya.

Sumber: Mstar



Sumber “Dah 10 tahun, baju KLCC saya dah hilang tapi isteri masih mencarinya untuk peminat yang nak tengok” – Mark Adam

✍ Sumber Pautan : ☕ Macam Macam hal laaaa... Anda patut tahu!!!

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : http://ift.tt/2tTsTVl

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!


No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.