Hi! Welcome Back and Stay Tune! Wanita Terkejut Ulat Sedang 'Menari-Nari' Dalam Ayam Goreng Yang Dibeli Dari Kedai Mamak - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Wanita Terkejut Ulat Sedang 'Menari-Nari' Dalam Ayam Goreng Yang Dibeli Dari Kedai Mamak


Salah satu perkara yang boleh terjadi pada anda ketika menikmati makan malam ialah apabila terjumpa perkara yang menjijikkan seperti serangga ataupun ulat yang boleh mematahkan selera dengan segera. 

Inilah yang terjadi pada seorang wanita yang hanya mahu menikmati makan malam tetapi 'bernasib baik' apabila ayam goreng yang dibeli olehnya itu mempunyai ulat yang masih hidup. 

Menurut laporan portal berita Chinapress, wanita tersebut yang hanya mahu dikenali sebagai Ms Chen telah membeli 3 bungkus nasi briyani dari sebuah kedai mamak yang baru dibuka di Kuantan kira-kira jam 7 petang. Dia juga turut membeli sedikit ayam goreng dan kari kambing serta makanan untuk ibu bapanya juga. 


Sejak restoran mamak tersebut dibuka orang ramai memuji restoran tersebut dan itu yang mendorongnya ingin mencuba sendiri makanan di restoran mamak itu. Ayam goreng tersebut nampak menyelerakan dan membuat keputusan untuk membelinya. 

Namun ketika ayahnya baru hendak menjamah makanan tersebut, dia mendapati ayam goreng tersebut telah dicemari oleh ulat yang masih hidup di dalam ayam tersebut. Ayahnya terus berhenti dari memakan makanan tersebut, mereka kembali ke restoran mamak tersebut untuk membuat aduan. 

Dia memberitahu pekerja restoran tersebut meminta maaf dan memulangkan semula duit wanita tersebut namun wanita tersebut membuat keputusan untuk memanjangkan aduannya kepada pihak berkuasa. Maka beringatlah sebelum terus menjamah makanan anda periksa dahulu. Mana tahu anda terjumpa sesuatu yang mengejutkan!

___________________________
Jom tengok rancangan baru Siakap Keli x Kaki Share iaitu Akak Travel tonton video best ni :


Koleksi video viral edisi 2017




✍ Sumber Pautan : ☕ Oh! Semput

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : http://ift.tt/2u7pPBg

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!


No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.