Hi! Welcome Back and Stay Tune! ALOLOLO.. LUCU! 17 GAMBAR BAYI YANG ‘MEROSAKKAN’ POTRET KELUARGA! - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

ALOLOLO.. LUCU! 17 GAMBAR BAYI YANG ‘MEROSAKKAN’ POTRET KELUARGA!

Terkini, Terpantas dan Tepat

ALOLOLO.. LUCU! 17 GAMBAR BAYI YANG ‘MEROSAKKAN’ POTRET KELUARGA!

Sememangnya bayi merupakan keajaiban tidak ternilai yang dikurniakan kepada pasangan suami dan isteri. Tetapi, menjadi ibu bapa bukanlah sesuatu yang mudah. Mereka seolah-olah mempunyai “sixth sense” kerana menyebabkan ‘keganasan’ kepada ibu bapa mereka yang tidak bersedia dan menjangkakan kejutan mereka. Tetapi, apalah sangat kalau setakat sedikit air kencing dan berak ya, kawan-kawan?

Ibu bapa yang menyambut bayi sulung mereka sentiasa teruja dan berasa bangga. Mereka mahukan potret bayi comel mereka dirakamkan menggunakan kamera.

Bayi walau bagaimanapun dapat merasai tekanan di udara dan menunggu waktu yang tepat untuk bergurau dan malangnya, mereka menggunakan cecair di dalam badan mereka. Dengan ini, kami ada kongsikan gambar lucu bayi-bayi ini yang ‘merosakkan’ gambar bersama keluarga mereka.

1. Itulah dia. Mari gelakkan!

2. Pancutan air

3. Siapa yang gembira dengan dirinya?

4.“Ya Tuhan, apa salah saya sehingga diperlakukan sebegini!”

5. Bapa ini tidak terkejut langsung malah suka pula

6. Nanti kakaknya perasan lah tu!

7. Oh tidak! Kasihan ibunya

8. Muka sama!

9. Baby shower

10. Alamak

11.Haha…muka tak rela

12. Pengakhiran yang tidak dijangka  

13. OHH!

14. Sedapnya berak

15. Peringkat-peringkat kejutan

16. Terkena najis dan bapa ini hanya mampu tergelak!

17. Sebelum dan selepas, lihat perbezaan reaksi wajah bayi itu

Sumber – Era Baru



✍ Sumber Pautan : ☕ Tahukah Anda Rakyat Malaysia?

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : http://ift.tt/2uIPZe8

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!


No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.