Hi! Welcome Back and Stay Tune! Bapa R0g0l Dua Anak Kandung Kerana TIRAM Isteri Dah Tak Sedap. - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Bapa R0g0l Dua Anak Kandung Kerana TIRAM Isteri Dah Tak Sedap.

Seorang buruh bangunan terpaksa di tahan oleh pihak polis Balitung selepas di dakwa telah mer0g0l dua anak perempuannya yang masih berumur 12 dan 17 tahun.


Dihadapan polis pelaku mengaku bahawa dia mer0g0l kedua-dua anaknya kerana rasa tiram isterinya sudah tidak sedap selain dari pada itu pelaku juga mengatakan bahawa isterinya juga selalu menolak mengadakan hubungan intim dengannya.

Saya pernah cakap kepada isteri, orang yang belum berkahwin mahu saja berhubungan intim, mengapa kita yang sudah sah menjadi suami isteri tidak meakukannya, ujar pelaku di balai polis Balitung.

Katanya pelaku pertama kalinya mer0g0l kedua-dua anaknya 4 bulan lalu pada anaknya yang berumur 17 tahun, mana kala anak keduanya yang berumur 12 tahun dirogol pada beberapa hari lalu. Perbuatan itu dilakukannya ketika isterinya tiada di rumah.

Pelaku juga mengaku bahawa dia mer0g0l kedua-dua anaknya masing-masing hanya sekali, perlakuan jahatnya terbongkar selepas anak keduanya mengaku sakit dibahagian kemaluan kepada cikgunya di sekolah. 

Selepas mendengar kisah tersebut, cikgunya terus memanggil ibu mangsa dan melaporkannya di balai polis.

Semasa di balai polis ibu mangsa terus menangis dan enggan untuk berbicara, mana kala suaminya di tangkap di rumah mereka selepas menerima aduan tersebut.

Isteri pelaku berkata, dia sebenarnya enggan berhubungan intim kerana permintaan suaminya yang aneh dan pelik ketika berhubungan intim, selain dari itu dia juga dikatakan tidak pandai meran-sang dan bermain bahagian-bahagian sen-sitifnya.

Loading...


✍ Sumber Pautan : ☕ Sensasi Media

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : http://ift.tt/2ixpEin

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!


No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.