Hi! Welcome Back and Stay Tune! Mungkinkah Galaxy Note 8 Berharga RM3999 Di Malaysia? - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Mungkinkah Galaxy Note 8 Berharga RM3999 Di Malaysia?

Samsung Galaxy Note 8 telah dilancarkan secara rasmi pada minggu ini, dan pada acara berkenaan, pihak Samsung telah mengatakan yang mana Galaxy Note 8 akan boleh dipra-tempah di Malaysia bermula 5 September kelak.

Kini, lanjutan daripadanya, sebuah gambar baru hadir tertiris ke arena web daripada MDroid, memperlihatkan sebuah helaian promosi untuk Galaxy Note 8 akan datang.

Galaxy Note 8

Daripada gambar yang diperlihatkan, ia menunjukkan yang mana Galaxy Note 8 akan ditawarkan pada harga jualan RM3999 di Malaysia. Tetapi, bagi anda yang membuat pra-tempahan, anda akan mendapat sejumlah ganjaran – termasuk rebat tunai sebanyak RM321, perlindungan tambahan Samsung, sebuah powerbank dan juga pelindung skrin.

Pihak Samsung tidak mengesahkan perkara ini buat masa ini, dan semestinya kita perlu nantikan pengumuman rasmi menjelang pra-tempahan kelak. Tetapi sekiranya ketirisan ini adalah tepat, maka kita mungkin akan dapat melihat ia dijual pada harga RM3999, tetapi untuk mereka yang membuat pra-tempahan anda boleh dapatkannya pada nilai RM3678 (apabila ditolak dengan rebat tunai).

Jadi, bagi anda, apa kata anda mengenai ketirisan ini?



✍ Sumber Pautan : ☕ Amanz

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : http://ift.tt/2wb5rSF

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!


No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.