Hi! Welcome Back and Stay Tune! Lebih 5,000 Sertai Raptai Hari Kebangsaan Peringkat Perlis - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Lebih 5,000 Sertai Raptai Hari Kebangsaan Peringkat Perlis

KANGAR – Seramai 5,500 peserta daripada 75 kontinjen pelbagai agensi di negeri ini menyertai raptai sambutan Hari Kebangsaan 2017 peringkat negeri di Stadium Tuanku Syed Putra, di sini hari ini untuk memastikan kelancaran acara pada 30 Ogos ini.

Tinjauan Bernama di stadium itu mendapati sambutan Hari Kebangsaan di negeri ini turut diserikan dengan perarakan dua gajah yang didatangkan khas dari Pusat Konservasi Gajah Kebangsaan, Kuala Gandah di Pahang oleh Jabatan Perlindungan Hidupan Liar dan Taman Negara (PERHILITAN).

Turut hadir pada raptai itu barisan anggota Exco kerajaan negeri.

Selain perarakan kontinjen, turut diadakan persembahan seni termasuk persembahan kanak-kanak serta pelbagai acara lain.

Raja Perlis Tuanku Syed Sirajuddin Putra Jamalullail dijangka berangkat merasmikan majlis perbarisan dan perarakan Hari Kebangsaan peringkat negeri yang diadakan pada 8.30 malam, 30 Ogos ini. – BERNAMA

Loading...



✍ Sumber Pautan : ☕ Siakapkeli

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : http://ift.tt/2whKAgk

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!


No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.