Hi! Welcome Back and Stay Tune! Bakal Jadi Bapa, Hafiz Suip Buang Sifat Pemarah - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Bakal Jadi Bapa, Hafiz Suip Buang Sifat Pemarah

Bakal bergelar bapa tidak lama lagi, penyanyi Hafiz Suip menyatakan bahawa dia kini banyak berubah lebih-lebih lagi setelah isterinya hamil. Tambah Hafiz, sebelum isterinya hamil, dia sangat mudah marah jika ada perkara yang tidak kena berlaku.

BACA: Hafiz Suip: Soal Zuriat Bergantung Pada Rezeki

“Dulu, jika ada yang tidak kena, saya mudah naik angin. Perkara kecil juga boleh mengundang kemarahan jika tidak ditangani dengan matang. Sejak isteri hamil, saya belajar tenangkan diri. Saya mula mengawal diri dan mengikis sifat negatif itu”

“Saya tidak mahu perangai buruk saya itu memberi kesan negatif kepada anak. Alhamdulillah, menjadi suami dan bakal bapa membantu saya supaya lebih matang dalam menangani diri serta dugaan yang menguji,” katanya kepada BH Online.

Sementara itu, berbicara soal cahaya mata, Hafiz berkata dia dan isteri sudah pun memilih nama anak pertama mereka iaitu Mohamad Riyadh yang membawa maksud taman bunga yang makmur. Semoga segala perancangan pasangan ini menjelang hari kelahiran anak pertama mereka berjalan lancar. (rtky/s)


Video panas artis Malaysia




✍ Sumber Pautan : ☕ Oh! Semput

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : http://ift.tt/2x9lgtx

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!


No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.